مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:052021-01-06سياسي

توزیع 1 میلیون و 280 هزار بسته معیشتی از محل نیت واقفین


معاون امور استان ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده در کرونا از محل نیت واقفین بیش از 1 میلیون و 280 هزار بسته معیشتی در کشور توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصرالدین نوری زاده در جلسه استانی کمیته برنامه ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که صبح چهارشنبه در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد، توسعه و تعمیم فرهنگ وقف را یک کار ضروری در جامعه دانست و اظهار کرد: تحقق این روحیه در جامعه بدون کار جهادی ممکن نیست.

وی افزود: نتیجه فعالیت جهادی ما باید با افزایش اعتماد عمومی به وقف در جامعه ظهور و بروز پیدا کند و در این صورت است که می توانیم از عملکرد خود رضایت داشته باشیم.

معاون امور استان ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: فعالیت ما در اوقاف باید با نگاه نقادانه مبتنی بر علم، درایت، دشمن شناسی و وحدت در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه دین مبنای حکومت دینی در جامعه است عنوان کرد: فعالیت اوقاف که در راستای عملیات توسعه فرهنگی دینی است می تواند زمینه رشد و نمو دین را فراهم کند.

حجت الاسلام نوری زاده ادامه داد: شناسایی 800 نیت وقف در سطح کشور رسالت اوقاف و امور خیریه را در پاسداری و همچنین عمل به نیت این موقوفات بسیار سخت و حساس می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1 میلیون و 280 هزار بسته معیشتی از محل نیت واقفین

توزیع 1 میلیون و 280 هزار بسته معیشتی از محل نیت واقفین