مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:552021-01-06سياسي

سردار غیب پرور با دو خانواده شهید بوشهری دیدار کرد


جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) به همراه تعدادی از مسئولین این قرارگاه و فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با دو خانواده شهید بوشهری دیدار و گفت وگو کرد.

- بوشهر- جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) به همراه تعدادی از مسئولین این قرارگاه و فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با دو خانواده شهید بوشهری دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین غیب پرور ظهر چهارشنبه در دیدارهای جداگانه با خانواده شهیدان صادق پور سقایی و اسماعیل کمان به گفت وگو با آن ها پرداخت و خانواده این شهیدان نیز به بیان خاطراتی از این شهیدان پرداختند.

وی در این دیدارها که سردار علی نصیری و سرهنگ عباس قنبری ها از مدیران قرارگاه مرکزی امام علی (ع) نیز در آن حضور داشتند با اهدای لوح سپاس از زحمات این خانواده شهدا قدردانی کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) نیز در این دیدارها ضمن برشمردن ارزش والای شهیدان گفت: خانواده شهدا خیلی ارزشمند هستند به طوری که وقتی سخنان امام خمینی (ره) را مرور می کنیم ایشان برای هیچ قشری به جز خانواده شهدا واژه معظم را به کار نبرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غیب پرور با دو خانواده شهید بوشهری دیدار کرد

سردار غیب پرور با دو خانواده شهید بوشهری دیدار کرد