مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:452021-01-06سياسي

نقش شرکت انگلیسی در پرونده ترور سرداران مقاومت


کمیته تحقیقات وزارت کشور عراق شرکت انگلیسی مسئول تامین امنیت فرودگاه بغداد را به دست داشتن در پرونده ترور سرداران مقاومت متهم کرد.

- کمیته تحقیقات وزارت کشور عراق شرکت انگلیسی مسئول تامین امنیت فرودگاه بغداد را به دست داشتن در پرونده ترور سرداران مقاومت متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، کمیته تحقیقات تشکیل شده توسط وزارت کشور عراق پس از انجام تحقیقات درباره جزییات ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابو مهدی المهندس، نایب رییس حشد شعبی توسط آمریکا، شرکت انگلیسی جی فور اس را به دست داشتن در این عملیات تروریستی متهم کرد.

این شرکت انگلیسی مسئول تامین امنیت فرودگاه بوده است.

کمیته تحقیق وزارت کشور عراق خواستار پایان دادن به فعالیت این شرکت، عدم تمدید قرارداد با آن و جایگزین کردن آن با شرکت های داخلی شد.

این کمیته همچنین به سازمان هواپیمایی کشورش توصیه کرد علاوه بر تشکیل تیم تحقیق مشترک از عراق، ایران، سوریه و لبنان، پرونده ای را برای حمله هواپیماهای آمریکایی تهیه کند تا جزییات و نحوه ترور مشخص شود.

پیش از این نیز در بخش دوم مستند الرحله الاخیره (آخرین سفر) که شبکه ماهواره ای العهد عراق آن را پخش کرد آمده بود که شرکت انگلیسی جی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شرکت انگلیسی در پرونده ترور سرداران مقاومت

نقش شرکت انگلیسی در پرونده ترور سرداران مقاومت