مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:152021-01-06سياسي

جهادگران سلامت در ابرکوه تجلیل شدند


جهادگران و مدافعان سلامت طرح «شهید وحید زمانی نیا» ابرکوه از سوی مسئولین بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، شب گذشته آیین تجلیل از مدافعان سلامت در شیفت ایثار که در موج سوم شیوع کرونا ، به صورت داوطلبانه در بیمارستان حضور یافته و به بیماران خدمت رسانی می کردند، در دانشکده پیراپزشکی برگزار و از 60 جهادگر تجلیل شد.

دکتر علی اکبر عسکرنژاد، رییس بیمارستان ابرکوه در رابطه با حضور به موقع و نقش سازنده جهادگران در بیمارستان اظهار کرد: در شرایطی که تمام کادر درمان، پرسنل و مدیران بیمارستان به واسطه بستری شدن تعداد زیادی از بیماران کرونایی و کمبود نیرو با بن بست مواجه شده بودند، نیروهای جهادی در بخش های مختلف به یاری آمده و بار سنگینی از دوش بیمارستان برداشتند.

وی افزود: شدت شیوع کرونا در ابرکوه طوری بود که بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان جزء 43 شهرستان فوق بحرانی کشور بود که به لطف خداوند و یاری نیروهای جهادی که توانستند از سیم خاردار نفس خود عبور کنند، این بحران را پشت سر گذاشتیم.

رییس بیمارستان ابرکو گفت: در حوزه تکمیل طرح توسعه بیمارستان بسیاری از استادکارها و کارگران ما از سوی سپاه معرفی شده و در مدت یک ماه، به اندازه چند ماه پیشرفت کار داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران سلامت در ابرکوه تجلیل شدند

جهادگران سلامت در ابرکوه تجلیل شدند