مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:102021-01-06فرهنگي

تفاوت «خانه سبز» با «پدرسالار» از نگاه اکرم محمدی


بازیگر سریال هایی چون «پدرسالار»، «خانه سبز» و «ستایش» درباره نحوه انتخاب نقش هایش می گوید: همیشه تلاشم بر این بوده است کارهایی که انجام می دهم شاخص باشد.

- اکرم محمدی ـ بازیگر سریال هایی چون پدرسالار ، خانه سبز و ستایش درباره نحوه انتخاب نقش هایش می گوید: همیشه تلاشم بر این بوده است کارهایی که انجام می دهم شاخص باشد.

اعتقاد دارم وقتی حرفی برای گفتن نداری بهتر است که سکوت کنی، حالا زمانی که گروهی دور هم جمع می شوند و قرار می شود که کاری را انجام دهند، باید قطعا حرفی برای گفتن داشته باشند که آن حرف یا کار ماندگار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکرم محمدی درباره سریال پدرسالار یادآور شد: این کار برآمده از فرهنگ و سنت خانواده ایرانی بود و چیزی که برای من باعث خاطره انگیز بودن و ماندگاری این سریال شده بود، همذات پنداری مردم با شخصیت های سریال بود؛ چون تمام شخصیت های این سریال در زندگی واقعی افراد نمود پیدا کرده بود.

محمدی در گفت وگو با استودیو هشت رادیو نمایش درباره نحوه انتخابش برای مجموعه خانه سبز در نقش مادر علی کوچولو نیز خاطرنشان کرد: من در این مجموعه و برای بازی در این نقش، در کنار دوستان هنرمندم از جمله زنده یاد خسرو شکیبایی، زنده یاد نادره خیرآبادی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت «خانه سبز» با «پدرسالار» از نگاه اکرم محمدی

تفاوت «خانه سبز» با «پدرسالار» از نگاه اکرم محمدی