مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:302021-01-06اقتصادي

سیب زمینی گلستان در برزخ صادرات/ طرح استمرار کشت سیب زمینی کلید خورد


سردرگمی کشاورزان از مازاد تولید و موانع صادرات سیب زمینی مشکلاتی است که این روزها کشاورزان با آن دست و پنجه نرم می کنند، از این رو طرح استمرار به داد سیب زمینی کاران استان آمده تا مشکلات پیش روی آنها را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، وقتی کشت سیب زمینی فراتر از نیازهای تولید می شود ضرر آن متوجه سیب زمینی کاران می شود فراز و نشیب های صادرات سیب زمینی استان گلستان مشکل دیروز و امروز نیست بلکه در سایه بی توجهی به الگوی کشت رقم می خورد و چوب آن را تنها کشاورزان باید بخورند، به همین دلیل برای جلوگیری از این اتفاق طرح استمرار به داد سیب زمینی کاران استان گلستان آمده است.

* افزایش 30 درصدی عملکرد با اجرای طرح استمرار سیب زمینی برداشت سیب زمینی پاییزه و کشت هم زمان سیب زمینی بهاره در استان گلستان آغاز شده است، سیب زمینی پس از برداشت، منتقل به انبار شده و با دستگاه سورتتینگ، سورت می شود، پس از آن بسته بندی و سپس روانه بازار می شود، استان گلستان بهترین کیفیت سیب زمینی را دارد و این محصول تولیدی از لحاظ تازه خوری نسبت به سیب زمینی بهاره از کیفیت بالایی برخوردار است.

سردرگمی کشاورزان از مازاد تولید و موانع صادرات سیب زمینی مشکلاتی است که این روزها کشاورزان با آن دست و پنجه نرم می کنند، از این رو طرح استمرار به داد سیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیب زمینی گلستان در برزخ صادرات/ طرح استمرار کشت سیب زمینی کلید خورد

سیب زمینی گلستان در برزخ صادرات/ طرح استمرار کشت سیب زمینی کلید خورد