مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 23:552021-01-05بين الملل

واشنگتن روسیه را به دست داشتن در حمله های هکری اخیر متهم کرد


«دفتر مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده» در بیانیه ای جدید و مشترک با سایر نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی شد که روسیه در سلسله حملات هکری ماه گذشته به برخی از نهادهای فدرال این کشور دست داشته است.

- دفتر مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده در بیانیه ای جدید و مشترک با سایر نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی شد که روسیه در سلسله حملات هکری ماه گذشته به برخی از نهادهای فدرال این کشور دست داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دفتر مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده به همراه دایره تحقیقات فدرال (اف بی آی)، آژانس امنیت ملی، آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری در وزارت امنیت داخلی آمریکا در یک بیانیه مشترک مدعی شدند که روسیه در سلسله حمله های هکری ماه گذشته به برخی از نهادهای فدرال آمریکا دست داشته است.

این نهادهای اطلاعاتی آمریکا در بیانیه خود اعلام کردند که هدف هکرها ظاهراً گردآوری اطلاعات به جای اجرای عملیات مخرب بوده است.

آنها همچنین گفتند که تاکنون کمتر از 10 نهادی را که هک شده اند، شناسایی کرده اند.

این نهادهای اطلاعاتی آمریکا در بیانیه مشترک خود همچنین ادعا کردند که این بازیگر احتمالاً در اصل روسیه، مسئول تمام یا بخش بزرگی از خطر حمله سایبری مداوم به شبکه های دولتی و غیردولتی است که اخیراً شناسایی شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن روسیه را به دست داشتن در حمله های هکری اخیر متهم کرد

واشنگتن روسیه را به دست داشتن در حمله های هکری اخیر متهم کرد