مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 18:252021-01-05ورزشي

قهرمان جهان مدالش را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد + تصاویر و فیلم


طی اقدامی شایسته،فیض الله نفجم قهرمان تکواندو مدال جهانی خود را به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا تقدیم خانواده شهید سیدجواد اسدی از شهدای مدافع حرم کرد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان، مدال قهرمانی فیض الله نفجم به خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی تقدیم شد.

در اقدام پسندیده فرهنگی و به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور رنگرز مدیرکل و ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان، سرهنگ افشار مسؤول بسیج ورزشکاران استان، فیض الله نفجم قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو و دیگر مسؤولان، مدال قهرمانی فیض الله نفجم به خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی اهدا شد.

رنگرز در این مراسم با تجلیل از مقام شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم گفت: شهید بزرگوار سید جواد اسدی سال های سال در رشته تکواندو فعالیت می کرد و این مدال برای تجلیل از مقام ایشان به خانواده محترم این شهید تقدیم شد.

وی افزود: فداکاری و ایثار شهدای مدافع حرم قابل وصف نیست و باید دعا کنیم تا شهدا ما را شفاعت کنند و بدانیم که چه امانتی را به ما سپرده اند.

فیض اله نفجم تکواندوکار وزن اول تیم ملی ایران و قهرمان ارزنده جهان، که به پاس سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان جهان مدالش را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد + تصاویر و فیلم

قهرمان جهان مدالش را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد + تصاویر و فیلم