مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 15:552021-01-05سياسي

تکمیل سامانه گرمسیری نیازمند 3000 میلیارد تومان اعتبار است


معاون امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه سامانه گرمسیری یکی از کارهای ماندگار نظام در حوزه آب و خاک است، گفت: 3000 میلیارد تومان برای تکمیل سامانه گرمسیری لازم است.

- احمد کرمی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور دکتر محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، از سامانه گرمسیری به عنوان کار ماندگار نظام در حوزه آب و خاک نام برد و اظهار کرد: این ابرپروژه مهم که در دارای اثربخشی فراوان بخصوص در بخش تولید و کشاورزی است دارای چهار قطعه بوده که دو قطعه آن در استان ایلام است.

وی با عنوان این مطلب که در سفر دکتر نوبخت به استان 550 میلیارد تومان به این طرح در استان اختصاص پیدا کرده گفت: همچنین در بودجه 1400 نیز 450 میلیارد تومان به تکمیل این پروژه اختصاص یافت اما برای تکمیل به 3000 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

معاون امور عمرانی استاندار با حائز اهمیت خواندن طرح سامانه گرمسیری در استان گفت: با بهره گیری از این پروژه بالغ بر 90 هزار تن به محصولات کشاورزی استان اضافه خواهد شد که ارزش ریالی آن 360 میلیارد تومان در سال است.

وی در ادامه از مشکلات طرح سامانه گرمسیری در استان گفت و تصریح نمود: با توجه به اینکه کار سامانه گرمسیری در حوزه وزارت جهادکشاورزی جلوتر است اما امکان بهره برداری کشاورزان و امکان تعویض ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سامانه گرمسیری نیازمند 3000 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل سامانه گرمسیری نیازمند 3000 میلیارد تومان اعتبار است