مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 12:352021-01-05سياسي

نقش شهید سلیمانی در معماری جدید مکتب مقاومت بی بدیل است


رییس سازمان بسیج مستضعفین، نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در معماری جدید مکتب مقاومت را بی نظیر و بی بدیل دانست و گفت: شهید سلیمانی باعث ایجاد وحدت در جهان اسلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اهدای کمک های مومنانه جامعه کارگری و کارفرمایی در قالب بسته های معیشتی و جهیزیه آماده که امروز در مجتمع پژوهشی امام رضا (ع) نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، سالگرد شهید سلیمانی و درگذشت آیت الله مصباح یزدی، گفت: اگر ما به تحولات 250 سال گذشته جهان اسلام نگاه کنیم، دخالت جهان سلطه، آمریکایی ها و اروپایی ها جز غارت منابع و ثروت های کشورهای مسلمان، اتفاق خوشایندی را مشاهده نمی کنیم.

وی افزود: جعل یک رژیم کودک کش ستمگر به نام رژیم صهیونیستی برجسته ترین نقطه این تحول است و با پیروزی انقلاب اسلامی این مسأله متفاوت شد و تا عمق جان این ملت فرهنگ عاشورا نفوذ کرده و این یک حادثه تاریخی در جهان اسلام است و به همین دلیل نظام سلطه با تمام توان در مقابل این نظام و ملت به میدان آمد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتخارآفرینی شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، تاکید کرد: این مسأله بخشی از تلاش ها برای خنثی کردن توطئه های نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شهید سلیمانی در معماری جدید مکتب مقاومت بی بدیل است

نقش شهید سلیمانی در معماری جدید مکتب مقاومت بی بدیل است