مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:202021-01-05اجتماعي

پایان سرشماری پاییزه حیات وحش خوزستان / مشاهده بیش از 1000 راس چهارپای شاخص


رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به پایان سرشماری پاییزه حیات وحش، از مشاهده یک هزار و 77 راس چهارپای شاخص در این سرشماری خبر داد.

- رحیم الوندی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال سرشماری پاییزه حیات وحش با تاخیر آغاز شد، اظهار کرد: سرشماری حیات وحش استان خوزستان در مناطق حفاظت شده از 15 تا 25 آذرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

وی افزود: در این سرشماری، جمعیت پستانداران علف خوار شامل آهو، قوچ و میش و کل و بز سرشماری شدند.

رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در سرشماری امسال، یک هزار و 77 راس چهارپای شاخص مشاهده شده است که مشاهده این تعداد چهارپا نسبت به سرشماری پاییزه حیات وحش در سال گذشته افزایش جزیی داشته است.

افزایش خوبی نیز به ویژه در گونه قوچ و میش در منطقه کرایی مشاهده شده و افزایشی نیز در جمعیت آهو در منطقه حفاظت شده دیمه داشته ایم.

الوندی ادامه داد: در منطقه حفاظت شده میشداغ 41 راس آهو و چهار راس قوچ و میش، در منطقه حفاظت شده کرایی 201 راس قوچ و میش، در منطقه حفاظت شده چهل پا 405 راس کل و بز، در منطقه حفاظت شده دیمه 99 راس آهو و در سایت تکثیر این منطقه نیز 90 راس آهو، در منطقه حفاظت شده شیمبار 79 راس کل و بز، در منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب 110 راس کل و بز و در منطقه شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سرشماری پاییزه حیات وحش خوزستان / مشاهده بیش از 1000 راس چهارپای شاخص

پایان سرشماری پاییزه حیات وحش خوزستان / مشاهده بیش از 1000 راس چهارپای شاخص