مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:302021-01-05اقتصادي

طرح شناسایی و رتبه بندی روستاهای هدف گردشگری تدوین شد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تدوین طرح شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی روستاهای هدف گردشگری و بازنگری شاخص های انتخاب این روستاها خبر داد.

- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تدوین طرح شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی روستاهای هدف گردشگری و بازنگری شاخص های انتخاب این روستاها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، ولی تیموری به دنبال برگزاری نشست مشترک با گروه تدوین پروژه شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی روستاهای هدف گردشگری، گفت: پروژه شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی مقاصد گردشگری کشور در دو بخش جاذبه های روستایی و شهری در دستور کار است تا بر مبنای پژوهش علمی، ارزش و جایگاه هر یک از جاذبه ها تعیین و به عنوان بستری قابل اتکا در عرصه تصمیم گیری های مختلف از جمله نرخ گذاری بسته های سفر به کار گرفته شود.

او افزود: در این پروژه مرحله شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی روستاهای هدف گردشگری انجام شده است تا بر مبنای این اقدام ابتدا ظرفیت همه روستاهای کشور احصا و سپس طبق بررسی، انطباق با شاخصه ها و نیز الگوپذیری از مبنای علمی احصاشده، به عنوان روستای هدف انتخاب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شناسایی و رتبه بندی روستاهای هدف گردشگری تدوین شد

طرح شناسایی و رتبه بندی روستاهای هدف گردشگری تدوین شد