مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 09:252021-01-05سياسي

هنر واقعی باید ترسیم روشنی از عدالت، شرافت و انصاف باشد


هنر از منظر امام (ره) در عرفان اسلامی آنگاه هنر است که ترسیم روشن عدالت، شرافت و انصاف باشد و بتواند جایگاه واقعی زالو صفتان را به تصویر بکشد.

- قزوین - رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: هنر از منظر امام (ره) در عرفان اسلامی آنگاه هنر است که ترسیم روشن عدالت، شرافت و انصاف باشد و بتواند جایگاه واقعی زالو صفتان را به تصویر بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدمهدی دادمان در مراسم معارفه مدیرکل جدید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین که ظهر سه شنبه در سالن حافظ برگزار شد اظهار کرد: قزوین از دیرباز یک پایگاه مستحکم شیعی و گرانقدر دینی برای ایران بود.

وی عنوان کرد: قزوین در گذشته یک مرکز هویت بخش بوده که هویت دینی و شیعی ما را با ابزارهای مختلف فرهنگی هنری و دیگر ابزارها تقویت کرده است و شهدای این استان از بزرگان انقلاب اسلامی بودند که از این استان نقش آفرینی کردند و بزرگان زیادی در حوزه فرهنگ و هنر از این خطه رشد کردند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر بخواهیم که بیش از همه به موضوعیت هنر در استان تاکید کنیم باید این تاکید را بر عقبه سنتی و اصالت هنری استان معطوف کنیم و به دنبال احیا آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر واقعی باید ترسیم روشنی از عدالت، شرافت و انصاف باشد

هنر واقعی باید ترسیم روشنی از عدالت، شرافت و انصاف باشد