مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:202021-01-05اقتصادي

نرخ مصوب کپسول گاز 9700 تومان است


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: نرخ مصوب دولتی برای هر کپسول 11 کیلویی 9700 تومان است و اگر مراکز عرضه از مبلغ مصوب شده گرانتر بفروشند قابل پیگیری است.

- ایسنا/البرز مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: نرخ مصوب دولتی برای هر کپسول 11 کیلویی 9700 تومان است و اگر مراکز عرضه از مبلغ مصوب شده گرانتر بفروشند قابل پیگیری است.

مجتبی دلبری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مشکلی برای تامین گاز مورد نیاز استان نداریم، اظهار کرد: برای تامین نیاز مردم 2200 تن گاز مایع درخواست شده بود که تقریبا تمامی آن تامین شده است.

وی با اشاره به گلایه برخی در خصوص عرضه کپسول های گاز مایع با نرخ های متفاوت ادامه داد: نرخ گذاری کپسول های گاز مایع از طریق سازمان صمت انجام می شود ولی توزیع آن به عهده شرکت ملی فراورده های نفتی است.

وی با بیان اینکه نرخ مصوب دولتی برای هر کپسول 11 کیلویی 9700 تومان است، توضیح داد: نرخ مصوب کپسول های گاز مایع در سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اطلاع رسانی شده و اگر مراکز عرضه از مبلغ مصوب شده گرانتر بفروشند قابل پیگیری است.

این مسئول اضافه کرد: حدود 86 عامل فروش گاز مایع در استان وجود دارد که در صورت گرانفروشی توسط آنها مردم می توانند موضوع را با سامانه 09627 در میان بگذارند تا برخورد لازم صورت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مصوب کپسول گاز 9700 تومان است

نرخ مصوب کپسول گاز 9700 تومان است