مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:552021-01-05سياسي

سامانه گرمسیری در اولویت و دستور کار قرار می گیرد


موضوع سامانه گرمسیری و منطقه آزاد تجاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز به استان ایلام وارد شد و با امام جمعه ایلام دیدار کرد؛ وی در این دیدار گفت: موضوع سامانه گرمسیری و منطقه آزاد تجاری در دستور کار قرار خواهد گرفت و همچنین منطقه آزاد را دنبال خواهیم کرد اما بدنه مجمع مخالف گسترش مناطق آزاد تجاری است.

وی افزود:  با اعزام کارشناسان به مهران و بررسی موضوع به دنبال این هستیم که بتوانیم نظر مثبت اعضای مجمع را در تشکیل منطقه آزاد تجاری مهران جلب کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: مردم استان ایلام نه تنها برای نظام ایجاد نکردند بلکه مشکل گشا بودند؛ مردم استان در ابتدای جنگ به عنوان اولین نیروها خود را به جبهه های نبرد رساندند.

وی افزود: غیرت مردم زیر بنای تشکیل یک لشکر در دوران دفاع مقدس شد.

سامانه گرمسیری موثر در کاهش بیکاری امام جمعه ایلام در دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سامانه گرمسیری یکی از مهمترین طرح های اقتصادی استان است، این طرح در کنار امنیت پایدار مرزی نقش قابل توجهی در کاهش بیکاری خواهد داشت.

وی افزود: آبیاری بیش از 27 هزار هکتار از اراضی استان تحول جدی در استان ایجاد خواهد کرد و همچنین تامین اعتبار مورد نیاز برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه گرمسیری در اولویت و دستور کار قرار می گیرد

سامانه گرمسیری در اولویت و دستور کار قرار می گیرد