مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:352021-01-04اقتصادي

برگزاری نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق


مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: اولین نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق از 13 تا 19 بهمن سال جاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن اظهار داشت: در چارچوب برنامه های این سازمان در سال جاری در زمینه توسعه صادرات به کشورهای همسایه از طریق برگزاری نمایشگاه های معرفی کالا و محصولات ایرانی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، این نمایشگاه از 13 تا 19 بهمن ماه سال جاری توسط شرکت مجری خدمات نمایشگاهی پارس رستاک و تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه مجازی دارای مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران است و موضوع فعالیت آن لوازم و تجهیزات ساختمان، مواد شوینده و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی، مبلمان و دکوراسیون خانه و آشپزخانه، مواد غذایی و صنایع مرتبط، انواع ماشین آلات، پلاستیک و صنایع وابسته، تمام صنایع مورد نیاز عراق و توریسم سلامت بوده و مشارکت کنندگان در آن از تسهیلات حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار خواهند بود.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت دو بعدی برگزار و مشارکت کنندگان امکان بارگذاری اطلاعات شرکت خود، نمایش محصولات، پخش تیزر و بروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق

برگزاری نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق