مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:202021-01-04اقتصادي

تبدیل خیابان «شهید آیت» به کامل ترین و زیباترین معبر منطقه 4


سواره رو و پیاده رو های خیابان شهید آیت حد فاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا خیابان فرجام به زیباترین و جذابترین خیابان منطقه تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محمددوست با اعلام این خبر و با بیان اینکه در حال حاضر مطالعات طرح احداث خیابان کامل آغاز شده است افزود: بر اساس نتایج مطالعات تخصصی شهر تهران پروژه TOD که بر توسعه شهر مبتنی بر سیستم حمل و نقل همگانی تاکید دارد، خیابان شهید آیت به طول حدود 800 متر به صورت رفت و برگشت را انتخاب و با اجرای طرح های انسان محور در صدد افزایش جذابیت این خیابان برای عموم شهروندان است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود در این خیابان از جمله وجود ایستگاه های خطوط بی آر تی و مترو که تردد عابران را افزایش می دهد، لزوم ایجاد تسهیلات مناسب فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و گردشگری را دوچندان کرده و مدیریت شهری را بر آن داشت تا با اجرای طرح های نوین شهری رضایت شهروندان را فراهم کند.

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: علاوه بر مناسب سازی و ایمن سازی پیاده روها برای عموم افراد به ویژه افراد کم توان و کهن سالان، اقدامات کم نظیری برای زیبایی نمای بصری با استفاده از نقش رنگ و المان های شهری در این خیابان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل خیابان «شهید آیت» به کامل ترین و زیباترین معبر منطقه 4

تبدیل خیابان «شهید آیت» به کامل ترین و زیباترین معبر منطقه 4