مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:252021-01-04فرهنگي

چاپ شعرهای ضیاء موحد با اصرار هوشنگ گلشیری


ضیاء موحد از لقب «عجیب»ش در کودکی، چاپ شدن شعرهایش به اصرار هوشنگ گلشیری، قهر و آشتی شعر با او و خاطره ای از محمدعلی موحد می گوید.

- ضیاء موحد از لقب عجیب ش در کودکی، چاپ شدن شعرهایش به اصرار هوشنگ گلشیری، قهر و آشتی شعر با او و خاطره ای از محمدعلی موحد می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، نادره رضایی، مدیرعامل و بهرام پروین گنابادی سرپرست معاونت فرهنگی انتشارات علمی و فرهنگی به همراه چند نفر از کارکنان این انتشارات، در روز شنبه (13 دی ماه 1399) به مناسبت سالروز تولد سیدضیاء موحد (12 دی ماه)، شاعر و استاد منطق، فلسفه و ادبیات معاصر در منزلش با او دیدار کردند.

در ضمن این دیدار مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی و سایر حاضران با تبریک فرارسیدن سالروز تولد موحد و بزرگداشت مقام او در عرصه ادبیات و منطق ایران، از کتاب های او که در این انتشارات به چاپ رسیده اند به نیکی یاد کردند و با توجه به سابقه بلندمدت همکاری ضیاء موحد با این انتشارات و ارتباط و معاشرت مستقیم با بنیانگذارش از او برای مدیریت بهتر امور درخواست مشورت و برایش آرزوی طول عمر و استمرار کار علمی و پژوهشی کردند.

موحد نیز در آغاز ضمن اشاره به پرسش های مکرر از او درباره چگونگی و چرایی پرداختن همزمانش به منطق و ادبیات گفت: این کژاندیشی و تعجب اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ شعرهای ضیاء موحد با اصرار هوشنگ گلشیری

چاپ شعرهای ضیاء موحد با اصرار هوشنگ گلشیری