مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 20:502021-01-03سياسي

حاج قاسم قهرمانی بود که قلبش برای ایرانیان می تپید


فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه شهید سلیمانی قهرمان ملی ایرانیان است، گفت: حاج قاسم شخصیت ملی بود که قلبش برای ایران می تپید.

- مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در دماوند با اشاره به سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ایران و اعتقادات دینی به اسلام دو موضوع با اهمیت برای این شهید والامقام بود.

وی گفت: ایشان دین اسلام را در اهداف و باورهای خود به چند شاخه تقسیم نمی کرد، لذا همه را در قالب انسانیت می دانست و برای انسان همان طور که در شریعت ما و قرآن اشاره شده است، ارزش قائل بود.

فرماندار دماوند تصریح کرد: دلیل اینکه میلیون ها نفر در تشییع پیکر سردار سلیمانی حضور داشتند این است که ایشان در قلب تک تک انسان ها حضور دارند؛ هر انسان شیعه یا سُنی خود را در غم شهادت سردار شریک می داند.

حیدری با اشاره به حضور سردار سلیمانی در مرزهای مختلف دفاع از انسانیت و آزادگی خاطرنشان کرد: در داخلِ کشور هیچ جریانِ سیاسی نبود که بگوید سردار سلیمانی با ما بوده است، ایشان در داخل کشور هیچ گونه نگاه سیاسی نداشت و اعتقاداتش فراتر از جناح های سیاسی بود، سردار همه مردم و جریانات سیاسی را برای منافع عمومی و کشور ارزیابی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم قهرمانی بود که قلبش برای ایرانیان می تپید

حاج قاسم قهرمانی بود که قلبش برای ایرانیان می تپید