مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 13:202021-01-03بين الملل

واکنش وزیر اسراییلی به اظهارات ظریف درباره اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی


وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه کشورمان درباره اقداماتی تحریک آمیز از سوی رژیم صهیونیستی در منطقه واکنش نشان داد.

- وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه کشورمان درباره اقداماتی تحریک آمیز از سوی رژیم صهیونیستی در منطقه واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه راشا تودی، یووال استاینیتز وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و از نزدیکان نخست وزیر این رژیم، روز یکشنبه در واکنش به اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر تلاش برای تحریک ترامپ برای به راه انداختن جنگ در خاورمیانه، این اظهارات را بی اساس تلقی کرده و گفت این رژیم صهیونیستی است که باید آماده حملات احتمالی از سوی ایران باشد.

وزیر انرژی این رژیم درباره اظهارات ظریف گفت: این نشانه هشدار دهنده ای مبنی بر این است که ایران در حال متمرکز کردن هدفش بر روی اسراییل است، به دنبال بهانههایی برای هجوم آوردن به اسراییل است و بنابراین باید در وضعیتی با بالاترین سطح هشدار دستمان روی ماشه باشد.

بر اساس این گزارش، اظهارات این مقام صهیونیست در پی این مطرح می شود که ظریف روز گذشته در صفحه توییترش نوشت: اطلاعات تازه از عراق حاکی از آن است که عوامل آتش افروز اسراییل در حال توطئه چینی برای حمله به آمریکایی ها هستند، تا ترام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر اسراییلی به اظهارات ظریف درباره اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی

واکنش وزیر اسراییلی به اظهارات ظریف درباره اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی