مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 13:052021-01-03اقتصادي

فارس در تولید برق خورشیدی اول است/ قیمت مازوت برای صنایع کاهش یابد


استاندار فارس مدعی شد که این استان با در تامین انرژی برق از طریق نیروگاه های خورشیدی مقام نخست کشور را در اختیار دارد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس مدعی شد که این استان با در تامین انرژی برق از طریق نیروگاه های خورشیدی مقام نخست کشور را در اختیار دارد.

عنایت الله رحیمی در جلسه با وزاری کشور، نفت و نیرو در خصوص مدیریت سوخت و مصرف گاز با تاکید بر تامین انرژی از منابع تجدید پذیر و ضرورت سوق دادن کشور به این مسیر، گفت: استان فارس مقام نخست تولید برق از انرژی خورشیدی را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر، بیش از 900 هکتار مزارع خورشیدی با سرمایه گذاری خارجی در دستور کار دارد که کمک شایانی به تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با ارائه پیشنهادهایی درباره مدیریت سوخت و مصرف گاز در شرایط پیش رو، گفت: از ابتدای سال تاکنون میزان کاهش فروش گاز به علت محدودیت مصارف، 150 میلیون مترمکعب بوده است که این رقم در سال 1398 بالغ بر 900 میلیون متر مکعب بود.

افزایش 5 برابری مصرف گاز در فارس وی میانگین مصرف گاز مشترکان خانگی و تجاری در تابستان امسال را 5 میلیون مترمکعب در روز اعلام و اضافه کرد: با توجه به اینکه میزان مصرف در ماه های آذر و دی امسال به 24میلیون مترمکعب در روز افزایش داشته، اعمال محدودیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در تولید برق خورشیدی اول است/ قیمت مازوت برای صنایع کاهش یابد

فارس در تولید برق خورشیدی اول است/ قیمت مازوت برای صنایع کاهش یابد