مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:252021-01-03حوادث

وقتی مدعی العموم حکم کند!/آغاز ایمن سازی جاده سی سخت- یاسوج+تصاویر


با هشدار دادستان دنا به اداره راهداری و حمل نقل جاده ای مبنی بر جابه جایی سنگ های قابل ریزش حادثه خیز کار ساماندهی جاده سی سخت- یاسوج آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، پی گیری دادستان دنا مبنی بر ایمن سازی جاده یاسوج به سی سخت از رفع خطر ریزش سنگ های بزرگ به جاده موثر واقع شد اینجا .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،کمتر از 24ساعت پیش دادستان دنا جهت حفظ حقوق عامه و جلوگیری از حادثه تصادف در جاده سی سخت- یاسوج اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان دنا را موظف به رفع خطرات این جاده کرد که خوشبختانه پی گیری و دستور دادستان دنا مثمر ثمر واقع گردید و اداره راه و حمل نقل جاده ای بلافاصله نسبت به حل این مشکل جدی اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مأمورین اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان دنا پس از هماهنگی های لازم با فرماندار دنا جهت مسدود کردن راه مواصلاتی جهت برطرف کردن مشکلات موجود در این مسیر، از امروز صبح با عملیاتی ضربتی شروع به جابه جایی و انتقال سنگ های بزرگی کردند که احتمال خطر ریزش و وقوع حادثه را داشت و در حال تلاش هستند تا  کل مسیر را برای عبور و مرور به محیطی امن تبدیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مدعی العموم حکم کند!/آغاز ایمن سازی جاده سی سخت- یاسوج+تصاویر

وقتی مدعی العموم حکم کند!/آغاز ایمن سازی جاده سی سخت- یاسوج+تصاویر