مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:052021-01-03سياسي

«چهل روز پس از حاج قاسم» رونمایی شد/ ربیعی: قبول ندارم که جامعه ایران کتابخوان نیست


من قبول ندارم که جامعه ایران کتابخوان نیست، زیرا کتاب ها خریده و خوانده می شوند.

این کتاب نیز به این دلیل که حرف های ناب و بکری از چهل روز ابتدای شهادت حاج قاسم را روایت کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب چهل روز پس از حاج قاسم (روایت سرداری که سرباز شد) به قلم اسماعیل رمضانی در باغ کتاب تهران با حضور کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر، علی ربیعی سخنگوی دولت و رمضانی نویسنده کتاب برگزار شد.

    * رمضانی: اگر جزییات روزهای شهادت حاج قاسم وقایع نگاری نمی شد از ذهنمان پاک می شد رمضانی نویسنده کتاب ضمن اشاره به اینکه کتاب هایی در تحلیل درگذشت مرتضی پاشایی و آیت الله رفسنجانی در همین توالی چهل روز پس از درگذشت آنها نوشتم، گفت: ماجرای علاقمندی به بررسی تحولات پس از مرگ افراد معروف، از مرحوم مرتضی پاشایی شروع شد.

فکر کردم می توان این موارد را تحلیل کرد و پس از آن، کتابی در تحلیل درگذشت آیت الله رفسنجانی نوشتم، چرا که نخستین فردی بودم که در بیمارستان شهدای تجریش بر پیکر ایشان حاضر شدم و این روایت نویسی را ادامه دادم.

وی گفت: دو کتاب دیگر با همین مضمون ها یکی در ارشاد و دیگری به دلیل قانونی، تا پایان امسال قادر به انتشارش نیستم، اما هر دو کتاب آماده هستند و آنها نیز درباره مرگ افرادی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چهل روز پس از حاج قاسم» رونمایی شد/ ربیعی: قبول ندارم که جامعه ایران کتابخوان نیست

«چهل روز پس از حاج قاسم» رونمایی شد/ ربیعی: قبول ندارم که جامعه ایران کتابخوان نیست