مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:002021-01-03سياسي

مراسم و راهپیمایی باشکوه مردم عراق در سالروز شهادت فرماندهان مقاومت


به مناسبت سالروز شهادت و ترور سرداران مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مراسم های گرامیداشتی در سراسر عراق برگزار شد.

مردم عراق صبح امروز، - بین الملل تابناک: به مناسبت سالروز شهادت و ترور سرداران مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مراسم های گرامیداشتی در سراسر عراق برگزار شد.

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم عراق در کنار مسئولان و شخصیت های سیاسی و دینی شنبه شب در محل شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد مراسم گرامیداشت این عزیزان را برگزار کردند.

در این مراسم ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی عراق حضور داشتند و مراسم روشن کردن شمع و پرده برداری از بقایای خودروهای شهیدان سلیمانی و المهندس به عنوان مرحله اول یادمان این شهیدان توسط سفیر جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

شماری از سخنرانان نیز در این مراسم به تشریح شخصیت والای فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و رشادت های آنها در نبرد علیه تروریسم پرداختند.

شرکت کنندگان در این مراسم بر گرفتن انتقام خون این عزیزان و ادامه راه آنها تا اخراج نظامیان آمریکایی از عراق و منطقه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم و راهپیمایی باشکوه مردم عراق در سالروز شهادت فرماندهان مقاومت

مراسم و راهپیمایی باشکوه مردم عراق در سالروز شهادت فرماندهان مقاومت