مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:202021-01-03سياسي

نیروی قدس پس از حاج قاسم؛ نیرویی که مستقیما آمریکا را تهدید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درست تنها چند ساعت پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، یعنی در همان روز 13 دی 1398، - در میان ویژگی های سردار قاآنی، آنچه از او بیش از هر چیزی به چشم می آید، روحیه ضد استکباری او و تهدید کردن مستقیم ایالات متحده است تا جایی که این فرمانده امروز مستقیما آمریکایی ها را تهدید به انتقام گرفتن می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درست تنها چند ساعت پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، یعنی در همان روز 13 دی 1398، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب کردند.

رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب سردار قاآنی، وی را از برجسته ترین فرماندهان سپاه در دفاع مقدس برشمردند که در طول سالیان متمادی در نیروی قدس در کنار شهید سلیمانی در منطقه خدمت کرده است؛ اما کلیدی ترین بخش از حکم انتصاب رهبر معظم انقلاب این جمله بود: برنامه ی آن نیرو عیناً همان برنامه ی دوران فرماندهی شهید سلیمانی است .

پیام انتصاب سریع فرمانده نیروی قدس از سوی رهبر معظم انقلاب از سویی و از سوی دیگر تاکید ایشان بر تغییر نکردن برنامه های نیروی قدس در حقیقت تاکیدی بود بر اینکه هیچ ناپیوستگی، خلاء و توقفی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی قدس پس از حاج قاسم؛ نیرویی که مستقیما آمریکا را تهدید می کند

نیروی قدس پس از حاج قاسم؛ نیرویی که مستقیما آمریکا را تهدید می کند