مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 06:402021-01-03سياسي

سردار سلیمانی عمق امنیت ایران را هزاران کیلومتر آن طرف تر بُرد


حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: ظرفیت شخصیت ها و افراد در داخل کشور متفاوت است و هر شخصیتی بر اساس مبانی علمی، - نماینده سابق شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک نمونه از کارهای سردار سلیمانی این است که عمق استراتژیک امنیت ما را هزاران کیلومتر برد، اگر این کار را نمی کرد امروز در تهران و شهرهای دیگر داعش جولان می داد.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: ظرفیت شخصیت ها و افراد در داخل کشور متفاوت است و هر شخصیتی بر اساس مبانی علمی، اعتقادی و اخلاقی خودش، گوشهای از فعالیت های فرهنگ انقلاب اسلامی و گسترش این انقلاب اسلامی را در سطح داخل و خارج کشور بر عهده دارد.

وی ادامه داد: بخشی از این ظرفیت در دیپلماسی سیاسی است، بخشی دیگر درباره مسائل مبارزاتی است، بخشی مسائل فرهنگی و اعتقادی است و وقتی از مجموعه این ظرفیت ها استفاده شود، برآیندش پیشرفت سریع انقلاب اسلامی در داخل، منطقه و جهان خواهد بود.

سالک با بیان ظرفیت های شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ظرفیتی داشت که برخوردار از سه حوزه بود؛ در حوزه اعتقادی خود، انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی عمق امنیت ایران را هزاران کیلومتر آن طرف تر بُرد

سردار سلیمانی عمق امنیت ایران را هزاران کیلومتر آن طرف تر بُرد