مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 06:052021-01-03اقتصادي

مشکلات قطعی چند ساعته برق در اسلامشهر/ اداره برق: کمبود نیرو و افزایش مصرف علت قطعی


قطعی چند ساعته برق در برخی از مناطق اسلامشهر، مردم را کلافه و مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، قطعی چند ساعته برق که از عصر روز گذشته در برخی از محلات شهر اسلامشهر رخ داد، باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای شهروندان شده و گرفتاری های زیادی را ایجاد کرد.

  احمد حسینی یکی از شهروندان ساکن در خیابان زرافشان اسلامشهر، در گفت وگو با خبرنگار فارس با گلایه از قطعی طولانی مدت برق در منطقه، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، فرزندان ما در منزل و به صورت مجازی از کلاس های آموزشی استفاده می کنند که قطعی برق  و اینترنت باعث شد فرزندم نتواند از کلاس مجازی و آموزن آنلاین استفاده کند و از این آزمون جا ماند.

  وی با انتقاد از عدم اطلاع رسانی از ساعات قطعی برق گفت: در صورت اطلاع رسانی از قطعی برق قطعاً با برنامه ریزی لازم می توانیم فکر چاره ای برای مشکل آموزش فرزندان خود و دیگر برنامه ها بکنیم، انتظار داریم مسؤولان اداره برق پاسخگوی مردم باشند، شماره تلفن حوادث اداره برق که جوابگوی مردم نیست.

  حسین یکی از دانش آموزان دبیرستان بزرگسالان با اشاره به دردسرهای قطعی برق عنوان کرد: امروز با توجه به آزمونی که در دبیرستان به صورت حضوری داشتم، به علت قطعی برق و تاریکی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات قطعی چند ساعته برق در اسلامشهر/ اداره برق: کمبود نیرو و افزایش مصرف علت قطعی

مشکلات قطعی چند ساعته برق در اسلامشهر/ اداره برق: کمبود نیرو و افزایش مصرف علت قطعی