مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:352021-01-03سياسي

وقف های جدید با نیازهای روز جامعه ایجاد شود


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه رویکرد موقوفات باید دستگیری از نیازمندان و محرومیت زدایی باشد، گفتک وقف های جدید باید با نیازهای روز جامعه ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاوقاف با توزیع بسته های معیشتی از محل موقوفات و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک در امامزادگان از ظرفیت اجتماعی وقف و بقاع متبرکه به خوبی بهره گیری کرده و این امر باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: رویکرد وقف در واقع خیرخواهی است و با توجه به شرایط روز کشور و نیازهای جامعه، وقف های جدید نیز باید بروزرسانی و متناسب با نیازهای روز جامعه ایجاد شود.

بابایی کارنامی بر ضرورت نظارت سازمان اوقاف بر عملکرد متولیان موقوفات تاکید کرد و گفت: متولیان موقوفات که اداره امور موقوفه را برعهده دارند باید زیر نظر سازمان اوقاف و در کنار مردم فعالیت کنند و با بعضی رفتارها نباید این طور القا شود که متولیان موقوفات در مقابل مردم قرار دارند.

وی با بیان اینکه آثار و برکات وقف باید بیش از گذشته به جامعه شناسانده شود، خاطرنشان کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران طی سال های اخیر در حوزه های آموزشی، علمی، درمانی و محرومیت زدایی ورود کرده که اکثر مردم از این فعالیت ها آگاهی ندارند و این اقدامات اثرگذار باید با کار رسانه ای و تبلیغی به مردم اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف های جدید با نیازهای روز جامعه ایجاد شود

وقف های جدید با نیازهای روز جامعه ایجاد شود