مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 14:252021-01-02اقتصادي

اشتهارد میزبان مسکن کارگری می شود


با همکاری نهادهای ذی ربط رایزنی ها اولیه برای ساخت مسکن کارگری در این شهرستان انجام شده است.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: با همکاری نهادهای ذی ربط رایزنی ها اولیه برای ساخت مسکن کارگری در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد شیبک عصر شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان اشتهارد با تأکید بر همکاری همه نهادها در ساخت و ایجاد مسکن کارگری اظهار کرد: با توجه به وجود دو شهرک صنعتی فعال اشتهارد و کوثر که در امر تولید و اشتغال نقش بسزایی در استان و حتی خارج از استان را بر عهده دارند، نیاز است تا نیروی کار این شهرک ها از درون شهرستان تأمین شود.

وی با تأکید بر تدوین برنامه ساخت و تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد و کارگران شاغل در شهرک های صنعتی از مذاکرات و رایزنی با ادارات کل مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن برای تهیه و ساخت مسکن کارگری با شرایط ویژه و تسهیلات ارزان قیمت و همچنین مشارکت خود صاحبان صنایع و خیرین خبر داد.

اشتهارد با کمبود نیروی کار روبه رو شده است فرماندار اشتهارد تصریح کرد: در سال های اخیر، توسعه و راه اندازی برخی واحدهای جدید تولیدی، اجرای طرح توسعه، افزایش ظرفیت تولید و حرکت رو به رشد واحدهای صنعتی در اشتهارد باعث شده است که این شهرستان با کمبود نیروی کار روبه رو شود و صنعتگران ناچار شده اند نیروی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتهارد میزبان مسکن کارگری می شود

اشتهارد میزبان مسکن کارگری می شود