مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 13:052021-01-02سياسي

سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» بود


تولیت مدرسه علمیه مروی با بیان اینکه سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» بود، گفت: شهید حاج قاسم پرورش یافته مکتب انقلاب است.

- تولیت مدرسه علمیه مروی با بیان اینکه سردار سلیمانی مصداق آیه اشداء علی الکفار، رحماء بینهم بود، گفت: شهید حاج قاسم پرورش یافته مکتب انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر تحریری در جلسه درس هفتگی اخلاق که با موضوع مواعظ نورانی امام صادق (ع) به عبدالله بن جندب در مدرسه علمیه معیر برگزار شد، اظهار داشت: امام صادق (ع) در این مواعظ ضمن بیان حالات طبیعی انسان در زندگانی دنیا، انسان ها را به یک حالات مطلوب که در مسیر کمال واقعی قرار دارد، راهنمایی می فرمایند.

تولیت مدرسه علمیه مروی افزود: همان اندازه که معارف قرآن کریم انسان را نسبت به امور نکوهیده هشدار می دهد و به امور پسندیده سفارش می کند، به همان میزان آدمی را نسبت به حالات طبیعی دنیایی متذکر می شود تا مقلوب و دستخوش این حالات نشود؛ تنها کسانی مقلوب حالات دنیایی نمی شوند که در زندگی دنیا هدفی والا داشته باشند.

وی با اشاره به فرازی از کلام امام صادق (ع) مبنی بر اینکه انسان باید بهره اش را از دنیا به اندازه آخرت بگیرد، عنوان کرد: انسان می تواند با فعالیت های گوناگون دنیایی، توجه خود را عمیق و همتش را بالا ببرد و تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» بود

سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» بود