مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:352021-01-02سياسي

خون پاک مرد میدان دل های آزادگان جهان را به هم نزدیک تر کرده است


خون پاک مرد میدان، شهید سلیمانی دل های مردم و همه مستضعفان و آزادگان جهان را بهم نزدیک تر کرده است و پس از گذشت یک سال از این شهادت بزرگ، دلی نیست که با نام سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی نتپد و چشمی نیست که با نام او تر نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سپاه کربلای مازندران طی بیانیه ای اولین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت متن بیانیه به این شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم والذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا اوماتو لیرزقنّهم اللّه رزقا حسنا وان اللّه لهو خیر الرازقین لیدخلنّهم مدخلا یرضونه.

(آیه 58 سوره حج) 13 دی ماه سال 98 یادآور اقدام خبیثانه آمریکای جنایتکار و تروریست پرور است که در آن علمدار جبهه های مقاومت، دلاور مردی که در راه حفظ و دفاع از آرمان های الهی امام خمینی(ره) و خلف صالحش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) چهل سال لباس خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی را از تن بیرون نیاورد.

وی برای امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی و نیز رهایی ملت های ستم دیده از ظلم استکبار جهانی با تشکیل جبهه مقاومت، ریشه داعش که فرزندخوانده آمریکا و صهیونیسم بین الملل بوده را خشکاند، به دست شقی ترین آحاد بشر، مظلومانه و ناجوان مردانه، خون پاکش به زمین ریخت و به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون پاک مرد میدان دل های آزادگان جهان را به هم نزدیک تر کرده است

خون پاک مرد میدان دل های آزادگان جهان را به هم نزدیک تر کرده است