مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:002021-01-02سياسي

شیران روز و زاهدان شب، حکایت مکتب حاج قاسم سلیمانی است


مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمالغرب کشور گفت: شیران روز و زاهدان شب حکایت رزمندگان انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی است، به طوری که شهید سلیمانی شب ها مشغول راز و نیاز و نماز شب بود و روزها همانند شیر غران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب می ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: شیران روز و زاهدان شب حکایت رزمندگان انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی است، به طوری که شهید سلیمانی شب ها مشغول راز و نیاز و نماز شب بود و روزها همانند شیر غران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب می ایستاد.

وی افزود: سردار سلیمانی شاگرد مکتب اسلام و انقلاب اسلامی بوده و پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی است که از فرهنگ علوی و عاشورایی الهام گرفته است؛ مکتب انقلاب اسلامی چنین مردان باغیرتی در دامن خود پرورش می دهد که با حضور در صحنه های مختلف نبرد در مقابل جبهه استکبار جهانی و نظام سلطه، آنها را مات و مبهوت می کند.

 مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمالغرب کشور با اشاره به مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: شاگردان مکتب حضرت امام خمینی(ره)، امثال سردار سلیمانی ها هستند که در راه دین و انقلاب مجاهدت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیران روز و زاهدان شب، حکایت مکتب حاج قاسم سلیمانی است

شیران روز و زاهدان شب، حکایت مکتب حاج قاسم سلیمانی است