مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:202021-01-02سياسي

پویش ختم قرآن مدافعان سلامت فارس برای سرداران مقاومت


پویش ختم قرآن برای هدیه به شهید سلیمانی و همرزمانشان و همچنین شهید فخری زاده، با حضور جمعی از مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

- ایسنا/فارس پویش ختم قرآن برای هدیه به شهید سلیمانی و همرزمانشان و همچنین شهید فخری زاده، با حضور جمعی از مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

رییس اداره توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اجرای شنبه 13 دی در حاشیه برگزاری پویش ختم قرآن برای سرداران مقاومت، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل ها و چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده، به خبرنگاران گفت: به مناسبت این ایام مراسم بزرگداشتی صبح امروز، 13 دی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

عطاءالله امیدواری افزود: در این مراسم پویش ختم قرآن هدیه به شهید سلیمانی و همرزمانشان و همچنین شهید محسن فخری زاده در این دانشگاه به راه افتاد که این پویش تا آخر هفته ادامه خواهد داشت و به یاری خدا در طی این هفته چندین مرتبه قرآن توسط مدافعان سلامت ختم خواهد شد.

امیدواری بیان کرد: در مراسم امروز که با تلاوت آیات وحی آغاز شد و فرخ بهارلویی، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس و حجت الاسلام نوایی، امام جماعت ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سخنرانی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ختم قرآن مدافعان سلامت فارس برای سرداران مقاومت

پویش ختم قرآن مدافعان سلامت فارس برای سرداران مقاومت