مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:202021-01-02سياسي

سرپرست مجتمع دادگاه های تجدیدنظر استان مرکزی معرفی شد


طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان مرکزی از خدمات طاهری قائم مقام پیشین دادگستری کل استان مرکزی تقدیر و رحمتی رییس شعبه نهم دادگاه تجدیدنظر به عنوان سرپرست مجتمع دادگاه های تجدیدنظر استان مرکزی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی صبح امروز در جلسه  شورای قضایی استان مرکزی اظهار داشت: در راستای رفع مسائل و مشکلات عموم مردم اعم از مشکلات اقتصادی، گرانی، گرانفروشی مصوبات و موضوعات مهمی بررسی و مقرر شد سازمان تعزیرات حکومتی در این خصوص مدیریت و نظارت بیشتری داشته باشد و سازمان صمت و اصناف نیز به بحث قیمت ها در بازار ورود کنند و نرخ ها را متعادل سازند، همه می دانیم که گرانی موضوعی کشوری است اما گرانفروشی باید در استان نظارت و مرتفع شود.

وی در خصوص کمبود برخی اقلام دارویی و درمانی و مشکلات حوزه صنعت افزود: مدیران قضایی در تمام دستگاه های وابسته به قوه قضاییه استان نباید از کنار مسائل کوچک و بزرگ استان بی تفاوت عبور کنند و باید در اسرع وقت اقدام لازم را در خصوص رفع مسائل به صورت کار کارشناسی  و مدیریت میدانی انجام دهند.

رییس شورای قضایی استان مرکزی گفت: در خصوص تخلفات ساختمانی در محدوده شهر اراک و سایر شهرهای استان، تاکید شد کمیسیون های ماده 100 شهرداری ها ورود عالمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مجتمع دادگاه های تجدیدنظر استان مرکزی معرفی شد

سرپرست مجتمع دادگاه های تجدیدنظر استان مرکزی معرفی شد