مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:302021-01-02سياسي

سردار حاج قاسم سلیمانی مدافع امنیت ایران در سوریه بود


امنیت و آرامش حاکم در مرزهای کشورمان و نابودی داعش را مدیون رشادت ها و دلاورمردی های حاج قاسم سلیمانی هستیم چرا که او مدافع خاک ایران در خارج از مرزهای کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه جمعه در گفت وگوی زنده مجازی و تلویزیونی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به توصیف شخصیت و مکتب والای این شهید بزرگوار پرداخت و اظهار کرد: شجاعت و روحیه انقلابی حاج قاسم سلیمانی از او یک مکتب فکری ارزشمند و جهانی ساخت به طوری که حالا همگان می دانند اگر رشادت ها و مقاومت های او در سوریه و در جنگ با داعش نبود مرزهای ایران به خطر می افتاد.

وی سقوط و به خطر افتادن مرزهای کشور سوریه و عراق را در اثر نفوذ داعش و تروریسم حتمی عنوان کرد و افزود: اگر درایت و مجاهدت حاج قاسم سلیمانی در این مناطق نبود در چند روز و حتی چند ساعت داعش به کمک دست نشانده های خود بر منطقه حاکم و آرامش و امنیت خاورمیانه را به خطر می انداخت.

آمریکا بزرگ ترین شکست خورده نقشه شهادت حاج قاسم سلیمانی است نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اوج قدرت و شخصیت محکم حاج قاسم سلیمانی نیز سخن گفت و افزود: آمریکا در این بازی مسموم و فتنه انگیز خود با شهادت حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ بازنده شد چرا که مکتب و راه جبهه مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاج قاسم سلیمانی مدافع امنیت ایران در سوریه بود

سردار حاج قاسم سلیمانی مدافع امنیت ایران در سوریه بود