مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 17:552021-01-01سياسي

از نگاه سلیمان تا جاه سلیمان در «هفت خوان سلیمان»


سردار دل ها لقبی برازنده، ساده و عمیق برای قهرمان کتاب «هفت خوان سلیمان» است چرا که او رستم میدان های نبرد و رستم رنج و تلاش و درد بود؛ به او می شود رستم دستان هم گفت، - خبرگزاری فارس، اردبیلحامدقادری: صبحگاه جمعه، 13 دی ماه 98 بود که ناگهان خبر شهادت سردار دل ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی دل های کوچک و بزرگ ملت ایران را به درد آورد.

حدود یک سال از شهادت سردار قاسم سلیمانی می گذرد و مردم همچنان در سوگ دوری از این اسطوره فراموش ناشدنی داغدار هستند، اما یاد و مکتب حاج قاسم بیش از هر زمان دیگری در بین مردم زنده و جاری است.

  امروز شهید سلیمانی به الگویی برای همه نسل ها -با هر عقیده و سلیقه ای- بدل شده و چنان محبوب قلب ها است که هرگز تصور نمی شد.

شاید در هیچ ذهنیتی جای نمی گرفت که روزی یک فرمانده نظامی بتواند به چنین محبوبیتی در دل مردم دست پیدا کند؛ گرچه سرباز بی ادعای ولایت بودن نتیجه ای جز این نمی توانست داشته باشد.

در این مدت، هنرمندان بسیاری برای حفظ یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و معرفی هرچه بیشتر شخصیت و اندیشه های والای او، آثار هنری بسیاری در حوزه های مختلف تولید کردند که وفا منافی اردبیلی یکی از آنهاست.

  وی متولد سال 1364 از محله معمار اردبیل است که شعر و شاعری را از دوران نوجوانی در مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) آغاز کرده و به عبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نگاه سلیمان تا جاه سلیمان در «هفت خوان سلیمان»

از نگاه سلیمان تا جاه سلیمان در «هفت خوان سلیمان»