مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 16:202021-01-01ورزشي

زور کراپ بر یاران شمسایی نرسید/بازارهای کوثر بازی باخته را به تساوی کشاند


تیم های فوتسال گیتی پسند و کراپ الوند در ورزشگاه مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان گیتی پسند با نتیجه 4 بر 3 پیروز این دیدار شد، - ایسنا/اصفهان تیم های فوتسال گیتی پسند و کراپ الوند در ورزشگاه مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان گیتی پسند با نتیجه 4 بر 3 پیروز این دیدار شد، بازارهای روز کوثر نیز در مشهد به تساوی در مقابل فرش آرا دست یافتند.

مهمترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران میان تیم های گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند در گروه اول در ورزشگاه مخابرات اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاگردان شمسایی در این دیدار با ترکیب علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی، قدرت بهادری، وحید شفیعی، علیرضا وفایی، فرهاد توکلی، بهروز جعفری، مهدی مهدی خانی، مهدی مصطفایی و مهران رضاپور به میدان رفتند تا بتوانند روند خوب خود را برابر کراپ ادامه دهند.

در سمت مقابل کراپ با ترکیب مهدی جاوید، مهران عالیقدر، محسن فرهمند، فرید سهیلی، بهزاد عظیمی، امیرحسین رسولی، امین نصرالله زاده، علی عابدین، سعید افشاری، دانیال گیویلی، ابوالفضل شهبازی و عرفان محمدیان به سرمربی گری رضا لک به میدان رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور کراپ بر یاران شمسایی نرسید/بازارهای کوثر بازی باخته را به تساوی کشاند

زور کراپ بر یاران شمسایی نرسید/بازارهای کوثر بازی باخته را به تساوی کشاند