مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 13:252021-01-01سياسي

پرچم مقدس مبارزه با آمریکا بر زمین نخواهد افتاد


نقش شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت، نابودی داعش و دیگر گروه های تکفیری، تروریستی بر کسی پوشیده نیست و دشمنان بدانند با شهادت حاج قاسم سلیمانی پرچم مقدس مبارزه با آمریکا بر زمین نخواهد افتاد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و دیگران به تقوای الهی اظهار کرد: فلسفه وجودی همه عبادات تقرب به خدا و بندگی خالصانه بوده و در این میان اهمیت نماز جمعه بسیار بالا است.

وی در خطبه دوم نماز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت جانسوز حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)گفت: این بانوی بزرگ از هر نظر یک الگوی بی نظیر، نه تنها برای بانوان، بلکه کل بشریت است.

امام جمعه شهرستان رباط کریم در ادامه با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: نقش شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت، نابودی داعش و دیگر گروه های تکفیری، تروریستی بر کسی پوشیده نیست و دشمنان بدانند با شهادت حاج قاسم سلیمانی پرچم مقدس مبارزه با آمریکا بر زمین نخواهد افتاد و راه او با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم مقدس مبارزه با آمریکا بر زمین نخواهد افتاد

پرچم مقدس مبارزه با آمریکا بر زمین نخواهد افتاد