مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 13:002021-01-01اقتصادي

شناسایی 169 واحد غیر مجاز کشتار دام و طیور در استان کرمانشاه


از ابتدای سال جاری تا کنون 169 واحد صنفی غیر مجاز کشتار دام و طیور در استان کرمانشاه شناسایی و پلمب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، معاون سلامت دامپزشکی استان در این خصوص، اظهار داشت: از این تعداد واحد غیر مجاز 38 مورد در خصوص کشتار دام و 131 مورد هم در زمینه کشتار طیور فعالیت داشته اند که متصدیان این واحد ها به مراجع قضایی معرفی شده اند.

دکتر یارویسی با اشاره به فعالیت 17 تیم بازرسی در استان برای نظارت بر واحد های عرضه فراورده های خام دامی افزود: از این تعداد 4 تیم در شهر کرمانشاه و بقیه نیز در سطح 13 شهرستان استان مستقرند.

وی با بیان اینکه گوشت هایی که در مراکز غیر مجاز یا در کشتار های خیابانی عرضه می شود، غیربهداشتی بوده و می تواند ناقل بیماری های مشترک بین انسان و دام باشد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بر لزوم توجه مردم به خرید گوشت از مراکز مجاز بیش از پیش توصیه می شود.

معاون سلامت دامپزشکی استان خاطرنشان کرد: به منظور برخورد و جلوگیری از کشتار های خیابانی در شهر کرمانشاه اکیپی مشترک از دامپزشکی، بهداشت، شهرداری، محیط زیست، اصناف و نیروی انتظامی فعالیت دارند.

دکتر یارویسی از مردم خواست در صورت مشاهده ی هر گونه تخلف در این زمینه موارد را با شماره ی 1512 و یا سامانه پیامکی 100010001512 در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 169 واحد غیر مجاز کشتار دام و طیور در استان کرمانشاه

شناسایی 169 واحد غیر مجاز کشتار دام و طیور در استان کرمانشاه