مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 12:152021-01-01سياسي

جریان تحریف، تخریب شهید سلیمانی را کلید زده است


امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه دشمنان باید منتظر انتقام سخت باشند، گفت: متاسفانه برخی امروز تخریب شهید سلیمانی را کلید زده اند.

- ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه دشمنان باید منتظر انتقام سخت باشند، گفت: متاسفانه برخی امروز تخریب شهید سلیمانی را کلید زده اند.

حجت الاسلام سید ناصر محمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به این که شهید سلیمانی یک ولایتمدار حقیقی و واقعی بود و این مسئله در وصیت نامه این شهید عزیز هم ذکر شده بود، گفت: سردار سلیمانی به ما فهماند که همه باید همیشه پشت ولایت باشیم تا انقلاب اسلامی بتواند مسیر حقیقی خود را طی کند.

وی با اعلام اینکه شهید سلیمانی سیاست مدار بود و هیچگاه سیاست باز نبود، اظهار کرد: سیاست بازی به معنای دروغ گویی و حقه بازی است، اما شهید سلیمانی زیر چتر ولایت همیشه به دنبال رضایت خدای متعال و نجات مستضعفان از چنگال ستمگران بود.

امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی قهرمانی بود که عرصه را در منطقه بر دشمن تنگ کرده بود، افزود: از لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق و کشورهای دیگر شاهد فعالیت های اثربخش شهید سلیمانی بود که توانست با رشادت خود دشمن را شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تحریف، تخریب شهید سلیمانی را کلید زده است

جریان تحریف، تخریب شهید سلیمانی را کلید زده است