مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 11:152021-01-01سياسي

جریان تحریف تخریب شهید سلیمانی را کلید زده است


امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه دشمنان باید منتظر انتقام سخت باشند، گفت: متاسفانه برخی امروز تخریب شهید سلیمانی را کلید زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک ولایتمدار حقیقی و واقعی بود و این مسئله در وصیت نامه این شهید عزیز هم ذکر شده بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی به ما فهماند که همه باید همیشه حامی ولایت باشیم تا انقلاب اسلامی بتواند مسیر حقیقی خود را طی کند.

امام جمعه موقت یزد با اعلام اینکه شهید سلیمانی سیاستمدار بود و هیچگاه سیاست باز نبود، افزود: سیاست بازی به معنای دروغ گویی و حقه بازی است، اما شهید سلیمانی زیر چتر ولایت همیشه به دنبال رضایت خدای متعال و نجات مستضعفان از چنگال ستمگران بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی قهرمانی بود که عرصه را در منطقه بر دشمن تنگ کرده بود، افزود: از لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق و کشورهای دیگر شاهد فعالیت های اثربخش شهید سلیمانی بود که توانست با رشادت خود دشمن را شکست دهد.

محمدی ادامه داد: شهید سلیمانی فردی بود که قدرت دیپلماسی قوی و شجاعت مثال زدنی داشت، ولی دشمن ناجوانمردانه و در یک شرایط نابرابر او را به شهادت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تحریف تخریب شهید سلیمانی را کلید زده است

جریان تحریف تخریب شهید سلیمانی را کلید زده است