مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 08:202021-01-01ورزشي

ورزشگاه امام رضا(ع) مرکز و آکادمی تخصصی آموزش دوومیدانی می شود


در پی تفاهمنامه ای که میان آستان قدس رضوی و فدراسیون دو و میدانی منعقد شد، ورزشگاه امام رضا بعنوان مرکز و آکادمی تخصصی آموزش دو و میدانی آغاز به فعالیت خواهد کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی عقد تفاهم نامه فدراسیون دو و میدانی و آستان قدس رضوی قرار است ورزشگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس که پیشتر به عنوان پایگاه آموزش دو و میدانی کشورهای اسلامی معرفی شد، با برپایی یک مرکز استعدادیابی و آموزشی  تحت عنوان آکادمی تخصصی پیشرفته دوومیدانی، نوجوانان و جوانان مستعد در ورزش پایه و پر مدال (دو و میدانی)کشور به خصوص در مناطق محروم، شناسایی و تحت آموزش قرار دهد.

پس از حضور دهلان الحمد رییس کنفدراسیون آسیا در آذر ماه سال جاری در ایران و بحث و گفت وگو با هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان، قرار شد الحمد به زودی و در اولین فرصت از استادیوم مجهز و تخصصی امام رضا(ع) بازدید نماید.

این مجموعه قرار است بعنوان یک مرکز استعدادیابی و آموزش در رده های سنی پایه ورزشکاران را مورد پوشش قرار داده و در عین حال با برگزاری اردوها و مسابقات از ظرفیت های بالقوه مجموعه امام رضا (ع) به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.

از دیگر دستاوردهای عقد تفاهمنامه میان فدراسیون دو و میدانی و آستان قدس رضوی، برگزاری رقابتهای بین المللی دو و میدانی تحت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه امام رضا(ع) مرکز و آکادمی تخصصی آموزش دوومیدانی می شود

ورزشگاه امام رضا(ع) مرکز و آکادمی تخصصی آموزش دوومیدانی می شود