مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 07:052021-01-01سياسي

جریان مقاومت رویشی از «مکتب سردار سلیمانی» است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جریان مقاومت برگرفته و رویشی از مکتب سردار سلیمانی است که روشنگری و هویت دینی را در بین مردم منطقه ارتقا بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و پیش نشست همایش قره باغ با عنوان آراز، که توسط انجمن اسلامی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل برگزار شد، محور همبستگی و مقاومت تاریخی، فرهنگ را عامل اثر گذار در تأمین امنیت ملی جامعه عنوان کرد و گفت: هدف بزرگ همایش قره باغ علاوه بر مباحث جاری سیاسی، اجتماعی، امنیتی که مسئولین مربوطه کشور پیگیر آن هستند، در هم آمیختگی فرهنگ جامعه مسلمان شیعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، اهمیت دادن به سرنوشت امت اسلامی را خارج از مرزهای جغرافیایی دانست و اظهار داشت: با وجود اینکه مرزهای جغرافیایی برای هر کشوری محترم و قابل ارزش است اما سرنوشت امت اسلامی در هم تنیده و اینگونه نیست که ما نسبت به تحولات منطقه بی تفاوت بوده و عکس العملی در راستای حمایت از مردم مسلمان نداشته باشیم.

وی به تلاش مستمر دشمن در راستای تخلیه هویت دینی از جوامع اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر دشمن قدمی بر علیه امت اسلامی، قدم های بعدی نیز خواهد آمد و همچنان در تلاش است که هویت دینی را در جوامع اسلامی کمرنگ کرده و جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان مقاومت رویشی از «مکتب سردار سلیمانی» است

جریان مقاومت رویشی از «مکتب سردار سلیمانی» است