مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 06:502021-01-01سياسي

برنامه های تبلیغات اسلامی کرمانشاه در اولین سالگرد سردار دل ها


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برنامه های تبلیغات اسلامی کرمانشاه در اولین سالگرد سردار دل ها را تشریح کرد.

- حجت الاسلام یوسف احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اخلاص عمل، حاج قاسم سلیمانی را به مقام شهادت رسانده است، اظهار کرد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی نشان از بزرگی و اهمیت نقش وی در جبهه ی مقاومت است.

وی با اشاره به ارادت حاج قاسم سلیمانی نسبت حضرت زهرا (س)، افزود: شهید سلیمانی خانه پدری خود را به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ایشان و برگزاری مراسم روضه آن حضرت به حسینیه تبدیل کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس در ایران و عراق نشان دهنده ی میزان علاقه مردم به این شهدا بود، به طوری که بسیاری از مردم برای شرکت در نماز حاج قاسم سلیمانی مسافت زیادی را طی کردند.

احمدی با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی درب سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان دل نوشته ای به سردار دل ها، برگزاری مراسم سخنرانی در تمامی مساجد، توزیع کمک های مومنانه در پایگاه های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تبلیغات اسلامی کرمانشاه در اولین سالگرد سردار دل ها

برنامه های تبلیغات اسلامی کرمانشاه در اولین سالگرد سردار دل ها