مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 06:102021-01-01اقتصادي

آزادسازی 4 هکتار از اراضی کشاورزی تبریز


مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: با تخریب 21 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی سردرود و خلجان به موجب تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: با تخریب 21 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی سردرود و خلجان به موجب تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، چهار هکتار دیگر از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز آزاد شد.

فرامرز افشانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان تبریز جلوگیری می شود.

وی با بیان این که جهادکشاورزی شهرستان تبریز، نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز را در سالجاری تشدید کرده است، تاکید کرد: حفظ اراضی کشاورزی ضمن این که از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است، حق نسل آینده برای ادامه حیات و زندگی است و تخریب آن می تواند منجر به بروز شرایط دشوار زیست محیطی برای آیندگان شود.

وی با بیان این که اراضی کشاورزی بستر تولید غذای شهروندان است، تاکید کرد: برای حفظ اراضی کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد و گامی برای حفظ قدرت تولید و نیز مبارزه با سودجویان و زمین خواران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 4 هکتار از اراضی کشاورزی تبریز

آزادسازی 4 هکتار از اراضی کشاورزی تبریز