مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 23:302020-12-31حوادث

ضرب و شتم 2 جنگلبان توسط قاچاقچیان چوب در گیلان


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش گیلان از ضرب و شتم 2 جنگلبان و مصدومیت یکی از آن ها بر اثر حمله پنج قاچاقچی چوب آلات جنگلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آرش شادپور اظهار کرد: شب گذشته جنگلبانان در پی گشت و بازدید در مناطق جنگلی جوکندان تالش، پنج قاچاقچی چوب آلات جنگلی را در حین حمل غیرمجاز چوب با اسب و قاطر مشاهده کرده و بر حسب وظیفه قانونی، چوب آلات و چهارپایان را توقیف کرده بودند.

وی افزود: در حین انتقال کشفیات به مقر جنگلبانی جوکندان، قاچاقچیان با چند تن از همدستان خود، راه را بر جنگلبانان بسته و آن ها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شده اند.

شادپور افزود: جنگلبانان با دشواری خود را به کلانتری رسانده و از آنجا با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شده بودند و امروز (پنجشنبه) یکی از آن ها به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان پورسینا رشت منتقل و بستری شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش ادامه داد: قاچاقچیان فراری بومی منطقه هستند و شناسایی شده اند و موضوع، از زمان وقوع به دادسرای عمومی و انقلاب تالش گزارش شده و پرونده با دستور ویژه دادستان در شعبه چهار دادیاری در حال رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم 2 جنگلبان توسط قاچاقچیان چوب در گیلان

ضرب و شتم 2 جنگلبان توسط قاچاقچیان چوب در گیلان