مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:502020-12-31سياسي

ماجرای هواپیمایی که به دستور حاج قاسم بلند شد و عربستان را زمین گیر کرد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با پخش و بررسی مستند خون و نفت روی آنتن رفت.

پس از پخش این فیلم مستند، - ماجرای هواپیمایی که به دستور حاج قاسم بلند شد و عربستان را زمین گیر کرد! پروازی به مقصد صنعا به دستور شهید سلیمانی بلند شد اما رسیدن آن به فرودگاه همراه با اتفاقاتی بود که عربستانی ها را مجبور به عقب نشینی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با پخش و بررسی مستند خون و نفت روی آنتن رفت.

پس از پخش این فیلم مستند، میزگرد برنامه با حضور رستم قاسمی، وزیر سابق نفت برگزار شد.

رستم قاسمی در ابتدای صحبت های خود گفت: در این ماجرا نکته مهمی وجود دارد و آن هم این است که ما توانستیم به یکی از دوردست ترین نقاط که از قضا نزدیک به آمریکا هم هست محموله نفتی ارسال کنیم.

ترامپ اعلام کرده بود که ما نمی گذاریم این محموله ها وارد ونزوئلا شود و حتی ناوهای جنگی شان به این سمت حرکت کرده بودند اما کشتی های ما با پرچم ایران این محموله را منتقل کردند.

این اتفاق برای آمریکایی ها گران تمام شد؛ در ابتدا گفته بودند که ما اجازه نمی دهیم اما جرات نزدیک شدن به کشتی هایی که پرچم ایران را داشت، نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای هواپیمایی که به دستور حاج قاسم بلند شد و عربستان را زمین گیر کرد!

ماجرای هواپیمایی که به دستور حاج قاسم بلند شد و عربستان را زمین گیر کرد!