مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:402020-12-31اقتصادي

افزایش 900 مگاولت آمپری ظرفیت تامین برق با اولویت صنایع


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: در سال جهش تولید امروز از طرح های وزارت نیرو به میزان 900 مگاولت آمپر افزایش ظرفیت تامین برق با اولویت صنایع افتتاح می شود.

- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: در سال جهش تولید امروز از طرح های وزارت نیرو به میزان 900 مگاولت آمپر افزایش ظرفیت تامین برق با اولویت صنایع افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایون حائری امروز در مراسم افتتاح طرح های صنعت آب و برق در 4 استان آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران و اصفهان در قالب هفته سی و چهارم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری و وزیر نیرو برگزار شد، افزود: طرح های امروز شامل هشت پست و خطوط مربوطه فشار قوی برق و یک نیروگاه مقیاس کوچک در استان اصفهان، دو پست فوق توزیع برق در استان اردبیل و برق رسانی به 13 روستا در استان های اردبیل و آذربایجان غربی است که برای این طرح ها جمعا 839 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: پست 400 به 63 کیلوولت هسنیجه در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان که با استفاده از اعتبارات بانک توسعه اسلامی احداث شده، افزایش ظرفیتی به میزان 400 مگاوات آمپر را برای تامین نیاز مصارف صنایع موجود در شهرک های صنعتی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 900 مگاولت آمپری ظرفیت تامین برق با اولویت صنایع

افزایش 900 مگاولت آمپری ظرفیت تامین برق با اولویت صنایع