مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 08:202020-12-31اقتصادي

افزایش حدود یک متری تراز دریاچه ارومیه


وزیر نیرو از افزایش حدود یک متری تراز دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: تاکنون 11 هزار و 962 روستا در دولت به شبکه آبرسانی سالم و پایدار با جمعیت بیش از 8 میلیون نفر ملحق شده اند و تا پایان دولت دوازدهم با احتساب 900 هزار نفری که پیش از این بهره مند بودند، به 10.

2 میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان امروز در مراسم افتتاح طرح های صنعت آب و برق در 4 استان آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران و اصفهان در قالب هفته سی و چهارم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری و وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: این دستاورد بزرگی است که دولت سیزدهم بر این ریل بقیه مسیر و کار را ادامه خواهند داد.

وی همچنین با تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش به مردم ایران و جبهه مقاومت اظهار کرد: پویش #هرهفته_الف_ب_ایران این پنجشنبه در استان های آذربایجان غربی، مازندران، اردبیل و اصفهان طرح های مهمی را در بخش های مختلف آب و برق با دستور رییس جمهوری به افتتاح می رساند و مردم امروز و فرداها از نتیجه این طرح ها بهره مند خواهند بود.

وزیر نیرو گفت: ما امسال وعده 250 طرح بزرگ آب و برق و فاضلاب را علاوه بر طرح های متعددی که هر روز به ثمر می رسد و به مدار بهره برداری با سرمایه گذاری چند 10 هزار میلیارد تومان می آید به مردم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حدود یک متری تراز دریاچه ارومیه

افزایش حدود یک متری تراز دریاچه ارومیه