مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 07:052020-12-31سياسي

امکان پذیرش معتادان در کمپ برقرار شد/ خدمات در چنارمحمودی ادامه دارد


مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت: با توجه به بهبود شرایط کرونا در استان امکان پذیرش معتادان در کمپ ها با توچه به شریطشان مهیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، نرگس عسگری امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد آماری از تعداد کمپ های استان ارائه داد و گفت: در استان 17کمپ ویژه آقایان و یک کمپ ویژه بانوان، 6 مرکز درمانی خصوصی و یک مرکز درمانی دولتی در حال فعالیت است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری افزود: از ابتدای سال به علت شیوع ویروس کرونا پذیرش ها محدود و تنها با دستور قضایی انجام می گرفت که اکنون با توجه به وضعیت استان و رنگ بندی آن در مواجهه با کرونا در کمپ ها باتوجه به شرایطشان امکان پذیرش یک چهارم، دوچهارم و سه چهارم ظرفیت برقرار شده است.

وی تصریح کرد: شرایط پذیرش به گونه ای است که ابتدا تست کرونا از معتادان گرفته می شود سپس همه مراجعه کنندگان دو هفته در قرنطینه می مانند و در نهایت وارد بخش عمومی کمپ می شوند.

عسگری اظهار کرد: در مدتی که کمپ ها به علت کرونا تعطیل بودند مراجعه به مراکز درمانی افزایش یافت و در طرح جمع آوری معتادین 100 نفر جمع آوری و در کمپ بروجن قرنطینه شدند که در این مدت بازدیدهای حضوری و غیرحضوری از کمپ ها صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پذیرش معتادان در کمپ برقرار شد/ خدمات در چنارمحمودی ادامه دارد

امکان پذیرش معتادان در کمپ برقرار شد/ خدمات در چنارمحمودی ادامه دارد